Statusy zamówień
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje - Nasz system przyjął Twoje zamówienie, jednakże nasi pracownicy jeszcze się nim nie zajęli. Zamówienie wkrótce zmieni status na "W trakcie realizacji".
W trakcie realizacji - Pracujemy nad przygotowaniem towaru dla Ciebie. Wrótce zostanie on wysłany lub będzie gotowy do odbioru osobistego.W przypadku zakupów na raty - czekamy na potwierdzenie z banku. Na tym etapie możesz zostać poinformowany o ewentualnych brakach lub innych problemach z zamówieniem. W takim wypadku nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu ustalenia szczegółów.
Oczekuje na wpłatę - Czekamy na płatność przelewem. Jeśli jeszcze nie wysłałeś przelewu - prosimy abyś to zrobił.
Gotowe do odbioru - Towar czeka na Ciebie w naszej siedzibie. Zapraszamy!
Zrealizowane - Towar został wysłany lub odebrany osobiście.
Anulowane - Niestety nie byliśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia - nie zostanie ono już zrealizowane. Powinieneś był dostać osobną informację od pracownika naszej firmy, wyjaśniającą przyczyny zaistniałej sytuacji. W przypadku wątpliwości - skontaktuj się z nami emailem lub telefonicznie.
Aktualny status Twojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się do naszego sklepu - na zakładce "Zamówienia".
Oczekuje - Nasz system przyjął Twoje zamówienie, jednakże nasi pracownicy jeszcze się nim nie zajęli. Zamówienie wkrótce zmieni status na "W trakcie realizacji".
W trakcie realizacji - Pracujemy nad przygotowaniem towaru dla Ciebie. Wrótce zostanie on wysłany lub będzie gotowy do odbioru osobistego.W przypadku zakupów na raty - czekamy na potwierdzenie z banku. Na tym etapie możesz zostać poinformowany o ewentualnych brakach lub innych problemach z zamówieniem. W takim wypadku nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu ustalenia szczegółów.
Oczekuje na wpłatę - Czekamy na płatność przelewem. Jeśli jeszcze nie wysłałeś przelewu - prosimy abyś to zrobił.
Gotowe do odbioru - Towar czeka na Ciebie w naszej siedzibie. Zapraszamy!
Zrealizowane - Towar został wysłany lub odebrany osobiście.
Anulowane - Niestety nie byliśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia - nie zostanie ono już zrealizowane. Powinieneś był dostać osobną informację od pracownika naszej firmy, wyjaśniającą przyczyny zaistniałej sytuacji. W przypadku wątpliwości - skontaktuj się z nami emailem lub telefonicznie.
Aktualny status Twojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się do naszego sklepu - na zakładce "Zamówienia".